Központ szakmai egység

A család- és gyermekjóléti központ szakmai egység Vecsés járásban vecsési székhellyel működik.

Szolgáltatásaink maglódi ügyfeleink részére:

  • esetmenedzselés:
    A hatósági ügyekhez kapcsolódó gyermekjóléti szolgáltatások tekintetében végigkísérjük az ügyfél és az esetkezelésbe bevont szakemberek tevékenységét, együttműködésüket koordináljuk. Védelembe vétel, családba fogadás, ideiglenes elhelyezés, nevelésbe vétel során esetmenedzser működik együtt a családokkal.
    Igénybevétel módja: hatósági határozat alapján kötelező együttműködés
  • kapcsolattartási ügyelet:
    Hatósági felkérésre vagy szülők közös kezdeményezésére, a különélő szülő és gyermeke találkozásait segíti elő, amennyiben ehhez közvetítőre van szükség. Intézményünk a felkérés jellegétől függően semleges helyszínt és szükség esetén felügyelő szakembert biztosít a kapcsolattartások megvalósulásához.
    Igénybevétel módja: hatósági felkérésre (gyámhatóság, bíróság) vagy szülők közös kezdeményezésére
  • mediáció:
    A mediáció olyan eljárás, mely alkalmas a vitás feleket hatékonyan segíteni a közöttük felmerült problémák megoldásában, ennek eredményeként a felek közötti kapcsolatok rendezésében, gyakran a felek közötti együttműködés helyreállításában, megújításában.
    Igénybevétel módja: hatósági felkérés vagy a felek közös kezdeményezése után előzetes időpontegyeztetés szerint
  • telefonos készenléti szolgálat:
    Gyermekekkel kapcsolatos krízishelyzet esetén nyitvatartási időn túl (hétköznap és hétvégén egyaránt) telefonon szakszerű segítséget nyújtunk, vagy ilyen segítséget tudunk mozgósítani.

Tisztelt maglódiak, kedves ügyfeleink!

A koronavírus okozta járvány megfékezése érdekében a Vecsés és Környéke Család-és Gyermekjóléti Szolgálat és Központ maglódi telephelye – Maglód Város Önkormányzatának intézkedéseivel összhangban
2020. március 16-tól visszavonásig
a következő változtatásokat vezette be:

  • Ügyfélfogadást minden nap 8-12 óra között tartunk.
  • Az ügyfélfogadási időben a segítő szakemberekkel előzetes telefonos egyeztetés alapján vegyék fel a kapcsolatot. Az ügyintézés is telefonon, illetve elektronikus úton történik.
  • Az ügyfélfogadási időn túl, 13-16 között telefonos ügyeletet tartunk, illetve a délelőtt felvett segítségkéréseket teljesítjük (időseknek gyógyszer és élelmiszervásárlás és kiszállítás)
  • Ügyfeleinket személyesen csak kimondottan indokolt esetben, krízishelyzetben tudjuk az intézményünkben fogadni.
  • A halaszthatatlan személyes találkozások során kötelező a kihelyezett kézfertőtlenítő és az egyszer használatos szájmaszk használata.
  • Az intézménybe egyszerre 1 főt engedünk be, a kísérő kint várakozhat.
  • Pszichológusi, fejlesztőpedagógusi és jogi tanácsadásunk határozatlan ideig szünetel.
  • A munkatársainkkal történő segítő beszélgetés, mentálhigiénés tanácsadás telefonon, előre egyeztetett időpontban történik.
  • A védett korú lakosságtól érkező telefonos segítségkéréseket is 8-12 óra között várjuk.

A fenti intézkedéseket a járványhelyzet alakulásának függvényében rendszeresen felülvizsgáljuk, szükség esetén módosítjuk.

Kérjük, hogy kísérjék figyelemmel az aktuális híreket Maglód Város honlapján : www.maglod.hu/hírek

Elérhetőségeink: Telefonon: 29/325-156
Email: csaladsmaglod@gmail.com, gyjszmaglod@gmail.com

A készenléti ügyelet száma: 06 30 184 4942 , melyet hétköznap 17 órától másnap 8 óráig, vasárnap 0-24 óráig hívhatnak.
24 órás ingyenes Gyermekvédő hívószám: 06 80 212 021

MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK, VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!

Család-és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársai